sobota, 3 stycznia 2015

Życzenia..

Przychodzę Tutaj z życzeniami na Nowy 2015 Rok:)

Nie wiem, jak Wy, ale ja od dłuższego czasu mam poczucie - bezpoczucia dat, godzin, czasu.. I jest to dość uwalniające, nie powiem:)

Napewno ciągle, nieprzerywanie życzę Wam Moi Drodzy zdrowia, bo sama je uwielbiam:)
Życzę jak najczęstszych spotkan z Samym Sobą, możliwości uczciwego patrzenia w swoje i Drugiego Oczy..
Czucia, Uczuć.. Orgazmów Duszy i ciała.. Tych duchowych i nieraz dusznych jak najwięcej, bo One To Dopiero Jazda!
Marzeń.....
Ich spełniania! Nawet jak trochę nie do końca tak jak my sobie wymyśliliśmy..
Życzę Każdemu i sobie bardzo, Abyśmy mieli Samych Siebie.. Wiary i głaskania siebie.. Bycia dla siebie dobrym.. Kiedy trzeba dystansu.. Uśmiechu, ale i nie bania się łez.. Są takie przecież Piękne i tak uroczo spadają po policzkach.. (Nam Kobietki dobrze robi to na cerę:))) Panom chyba zresztą też:)
Każdemu życzę Tego, Co dla Niego Dobre i ważne..

..
a te kropki moje ulubione niechaj będą symbolem, co nie udało mi się ująć w słowach nieporadnych..

I dzielę się z Wami zdjęciem witraży, które można spotkać w lotowskiej kaplicy.. Robiłyśmy Te witraże z moją Przyjaźnią Asią 11 lat temu.. Niezapomniane wspólne tworzenie..



Uśmiecham się:) otulona, ocieplona kilkudniowym spotkaniem z moją Ukochaną Ciocią:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz