środa, 31 grudnia 2014

Człapanie..

Ciągłe rozdarcie w tym istnieniu.. Ciągłe.. I "g" w laptopie ledwo działa, trzeba dwa razy wciskać. Albo kilka.. Nie wiem, co robić z moim światem, czuciem, wrażliwością.. Są Piękne, ale są męczarnią.. Nietraz chciałabym być Kobietką na szpilkach.. ale to tylko chwile.. I nic nie mam przeciwko szpilkom, są kobiece, seksowne nieraz.. To taki skrót myślowy, mój bunt, mój samotny krzyk!.. Nie widzę na jedno oko, ale Tyle widzę... Śmieszne są momenty w sklepach, kiedy na przykłąd Jakaś Pani ogląda Produkt i mówi do mnie:"Pani młodsza, może Pani widzi datę, albo skład.." Pan Bóg ma poczucie humoru:) I żeby było ciekawiej, ja drugim okiem, moim ukochanym widzę maleńkie napisy. Do kiedy? Mam nadzieję, że do Zawsze.. Proszę, pomyślcie o moim oku ciepło.. Dziękuję..

Rejony mojeo spacerowania, które wcaale nie takie proste i oczywiste. Ale jeśli się już zdarza, to:

studnia, którą uwielbiam................ latem Starszy Pan wyciąga z niej wiadra wody...







2 komentarze:

  1. Wiadomość do Oka Kasi: pracuj, bo Kasia musi wiele pieknych rzeczy jeszcze natworzyć! do Kasi: zdrówka w nowym Roku zyczę i piękności nadal i tych szpilek - choćby na tę chwilkę pragnienia;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu!Dziękuję pięknie... Wszystko biorę:) Odwzajemniam od serca..

    OdpowiedzUsuń