środa, 28 stycznia 2015

Dużo Tego.

Biorę przeciwzapalne i przeciwbólowe leki i próbuję trochę szyć. Wariuję bez tworzenia. To nie ja. Trochę zła jestem, że niedość, że przez oczy trudniej, to jeszcze ta łapka..
Szybko przestaję się użalać nad sobą, kiedy widzę film o Auschwitz.. Koszmar co człowiek człowiekowi może zrobić. Cieszę się, że Kuba ogląda. Czuję, że to dobre, chcę, żeby żył świadomie. Oglądamy w ciszy i skupieniu. Wieczorem leci kolejny dokument o obozach. Zawiera tak okrutne sceny, że nie znajduję słowa.. Tego już Kuba nie ogląda. Chronimy Go. To chyba jest Ta granica.

Siedzę na wygodnej, miękkiej kanapie, otulona w ciepły koc, najedzona i widzę obozowy koszmar..

Mój Pradziadek przeżył kilka obozów. Pamiętam, kiedy kroił chleb, pozostałę okruchy i okruszki zagarniał ręką na spodek. Pytałam: - "Dziadziusiu, po co to robisz?". - "Przeżyłem taki głód.. Dla ptaków będzie..". Jako młoda dziewczyna przepisywałam na Jego wojenne wspomnienia. Myślał, żeby je kiedyś upublicznić.. I miał na ręce wytatuowany obozowy numer.. Mój Pradziadek Henryk.

Trwają ferie, więc mam bardzo aktywnego, dorastającego Nastolatka w domu. Wczoraj wybrałam się z Jakubem i Bajka na spacer. Bajka szczęśliwa, biega, skacze, lata za śnieżkami.. Kuba bardzo chce się nacierać ze mną kulkami. Nie ma zbytnio wyczucia jeszcze. Mówię mu, że dla kobiet śnieżki muszą być mniej zbite:) Od czasu zawodów jest nieco pewniejszy siebie.

I kilka ujęć Kotów niedokończonych i Kuby zawodowego:






A dzisiaj przychodzi do mnie płyta, którą zamówiłam, ale za którą jeszcze nie zdążyłam zapłacić:)
Miła Niespodzianka. Jakbym dostała pokarm dla ducha. I ucha:)
I słucham..
I cieszę się ze swojego "gustu" muzycznego. Lubię Go. Tacie sporo w tej kwestii zawdzięczam. Dużo dobrej muzyki na płytach winylowych. Trzask szpilki. To jeden ze smaków mojego dzieciństwa.
Dziękuję Ci Ojcze!

1 komentarz:

  1. Moje ulubione Koty:)Każdy weselszy od drugiego:)) a ten z kwiatem elegancik:)) fajna ta Jakubowa pasja:) ja mam nadaktywnego kilkulatka na feriach, więc jestem bardzo w temacie śniegu, sanek i bałwanów:))

    OdpowiedzUsuń