niedziela, 11 stycznia 2015

Tymczasem:)

Wyczołgałam się spod swojej kołdry i zobaczcie proszę, co powstało:


Ja jestem bardzo zadowolona:) Podoba mi się mój nowy mebel ze starych skrzynek. Podoba mi się możliwość różnych kombinacji.



Trochę pracy, ale myślę, że warto!

Teraz mam ochotę na odnowienie starego fotela bujanego. Ulubione miejsce moich kotów:)
Muszę tylko chwilę odpocząć:)

I jak Wam się podoba mój nowy nabytek?

Tymczasem wieje........................
Bardzo wieje........................
A u Was?

Nie wiejąco pozdrawiam serdecznie:)

Kasia




1 komentarz:

  1. Ach, Kasiula nie zasypujesz gruszek w popiele.
    Skrzynkowy regalik naprawdę stylowy. Kasiulowo stylowy.
    A u mnie wieje też- dopiero trzecią godzinę mamy prąd i wodę. I jest obawa ze znów będzie awaria. Ale cóż: Taki mamy klimat😊

    OdpowiedzUsuń