sobota, 7 lutego 2015

Każdemu Polecam!:)


Jestem po oeracji ręki. Przeżyłam. Piszę jednym palcem:) Fajnie i wygodnie jest mieć dwie sprawne ręce. Moja potrzeba tworzenia jest większa nawet od bólu. Już kombinuję, jak jedna ręką Antkowi zrobić ikonę. Tym bardziej, że kupiłam ładny paier i nowe specyfiki do tworzenia. Kuszą swoją świeżością. 
Na swojej drodze życia spotykam wiele dobra..
Starający się bardzo ortopeda - Pan Wojtek, pielęgniarki, szalony anestezjolog nawet:)
Jestem skłuta jak jeż. Siedem razy zakłuwali mi się do znieczulenia. Zdolna Pani Krysia, która bardzo przeżywała moje nieposłuszne żyły zrobiła wkłucie według "dawnych sposobów". Myślałam, że to efekt "głupiego Jasia", bo cały czas gadałam.. To moja uroda jednak:)

Dużo miłości, wsparcia, dobrych słów i myśli..
Dziękuję Wszystkim za wyrażone i nie wyrażone słowa otuchy.
Były i są moją siłą. Dziękuję pięknie..

Miesiąc czasu mam oszczędzać swoją łąpkę, ale mam nadzieję, że uda mi się wrócić nieco szybciej na drogę tworzenia..

Zwierzaki czujące, bardzo istniejące, Obecne.. Kiedy wtulam się w swoje sierściuchy - świat od razu wydaje mi się lepszy.. Każdemu Polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz