sobota, 20 grudnia 2014

Antosiowo, ZUSowo i w ogóle..

W moim domu powoli pachnie Świętami.. Ku mojemu Tacie gotuję bigos, taki z grzybami, śliwkami, czerwonym winem. Gotuję go kilka dni. Mój Tata jest jego wielkim fanem (dobrze, że nie fanatykiem:). Zamówił dwie tony, więc mam nieco pracy.
I ciasteczka piekliśmy. Kuba bardzo pomysłowy, zerknijcie co wymyślił:


Jak mówi moja Przyjaciółka: Kuba na Prezydenta!  :):):)
YYY, Szkoda mi byłoby Syna..

Zawitałam wczoraj w nasze ładne miasteczko. Zrobiło mi się kilka razy słabo i niedobrze.. Świąteczny pęd jest specyficzny..

I myłam serwis kawowy, a raczej jego część po mojej PraBabci.. Coś magicznego jest w dotykaniu przedmiotów z historią..
Zaparzam sobie nieraz kawę w tych poPraBabcinych filiżankach.. Celebruję Ten Moment..

A teraz Antosiowo:)
Antek, jak już wspominałam któregoś razu to Drugi Synek mojej Siostry Ewy. Pierwszy Michałęk już po lepszej stronie.. I Antośka na żywo zobaczę w Wigilijny Wieczór.. A że jestem dość ambitną ciotką:) postawiłam sobie za zadanie i Coś bardzo osobistego, praktycznego, Antosiowego uszyć.. Ten czas, kiedy człowiek pochyla się nad "rzeczą", którą robi ku Komuś.. Bezcenny, niewymierny..
A dodatkowo jaka Radość:)))
I tak powstał kocyk Minky, zawieszka i jest jeszcze w zamyśle i mam nadzieję przedświątecznym wykonaniu poduszka.


Co sądzicie o tym wyczynie rąk i serca mojego?


4 komentarze:

  1. Swietny;) Minky moje marzenie:))) Mojemu Synowi podoba sie ten materiał w samochody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, minky i bawełne w samochody kupowałam na otuleni.pl
      Polecam sklep, szybko je dostałam, dobry kontakt i mają fajny wybór materiałów. Jak masz jakieś pytania, śmiało. Pozdrawiam Aniu:)

      Usuń
  2. Oh, słów brak, Kasiu by wyrazić mój zachwyt.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, się, boś Ty moja Koloeżanka po fachu:)))) Izula

      Usuń