sobota, 28 marca 2015

Maleńkie sprawozdanie:)

Część "rzeczy" powędrowało do Luksa:) Tylko dlaczego przesyłki są tak nie adekwatne do naszych zarobków? Ponad 60 zł kilogramowa paczka! Jakiś absurd. Ale na szczęście nie skupiam się na tym, tylko taka uwaga!
Radość tworzenia, robienia, działania jest bezcenna. Na szczęście najważniejsze "rzeczy" na tej ziemi są bezpłatne:))))
Czyż nie wionie wielkim optymizmem?

A za chwilę ogarnia mnie potworny smutek. Myślę o tych kilku minutach Ludzi w spadającym samolocie..............

Brakuje mi spojrzenia Gandalfa i Jego niezastąpionej Obecności.

Chyba zbyt emocjnalnie stukam w tą klawiaturę, bo aż F7 prawie strzelił mi w oko. W sumie to staruszek laptop.

Urodziny moje. Bogate, jak jakaś Bomba Witaminowa!
Życzenia, telefony, spotkania.. Kondolencje związane z wiekiem napływają do mnie z całego świata:)
Jak bardzo potrzebuję Ludzi. Jak jesteśmy potrzebni sobie nawzajem.

Lubię też ciszę..

Spotkanie z Izą i Jej Córką Olą. Iza przyjeżdża Taka Pięknie Przygotowana, aż mnie zatyka. Skrzyneczka pełna Skarbów. Każdy Skarb od serca. To widać, słychać i czuć:)


Serwetka z ptaszkiem w wykonaniu Izy! Cudo! Wydmuszki na zdjęciu także jej dzieła. 
Zegar i kartka od moich Kochanych Albercików:)))
I wiersz dostałam napisany specjalnie dla mnie:)

Ptaszku stworzony przez Izowe serce i ręce, Jesteś Cudny!


 I taka ręcznie wykonana przez izy Siostrę podkładka, może być obraz. Z jałowcem, który pieknie pachnie!



Dostałam wspaniałą płytę do słuchania..

Piękną lnianą sukienkę od Moich Sąsiadeczek i Sąsiadów Przemiłych!

Dobre wino:)

Pyszną czekoladę:)

Od Cioć - Cioteczek wolny wybór prezentów, pieniążki czyli:)

Ciasteczka z Dobrą wróżbą od Eli:)

I jeszcze niekąńczącą się listę...

W głowie mi się aż od obdarowania kręci.

Przesympatyczne To, przepotrzebne i radosne!

Taki wybuch energii, wulkam Dobrych Emocji!

Dziękuję i kłaniam się serdecznie:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz