wtorek, 17 marca 2015

Lniany worek i wiosna..

Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty!


Dostałam wewnętrznej i zewnętrznej Radości wielkiej, kiedy dojrzałam popijając kawę na ganku rozkwitniete krokusy. Piękne i uśmiechniete:)

Uszyłam ostatnio lniany worek na chleb. Uwielbiam len. Ma wspaniałe właściwości. 
Od kilku dni trzymam chleb razowy w owym worku. I faktycznie nie wysycha, nie pleśnieje.
Len ma właściwości antyalergiczne i antybakteryjne, pochłania wodę. 
Zobaczcie proszę, jak wygląda mój nowy chlebak:



Z serca Wam polecam, bo lubię "rzeczy dobre".
Ozdobiłam go bawełnianą koronką, co moim zdaniem dodaje mu jeszcze uroku.

Chętnych na taki woreek zapraszam serdecznie. 
Cena 29 zł.

W obecnej chwili dostępne są kolory lnu: bordowy, biały, różowy i czarny.
Naturalny chwilowo niedostępny.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz