wtorek, 24 lutego 2015

Portugalskie 14%

Spacer z Bajką pobudza mnie bardziej niż wypite wcześniej dwie kawy. Bajka szczęśliwa, jak ona uwielbia spacery.. Z taką przewietrzoną głową i nie tylko wracam do swojej pracowni w której się ostatnio dzieje mnóstwo rzeczy. Kończę na zamówienie Literki imienne, zdjęcia postaram się później dodać:) Poduszka na zamówienie też gotowa. W realizacji kostka edukacyjna:) Zerknijcie proszę na nieposkładane jeszcze elementy:



Fajne wyzwanie, przy każdej ściance sporo wymyślania, a to wielka przyjemność dla mnie..

Jestem bardzo ciekawa, jak będzie wyglądała w efekcie końcowym. Mam dobre przeczucie:)))

W międzyczasie nachodzi mnie ochota na uszycie podkładek, by swój dom ocieplić..
Wyszły mniej więcej tak:



Przy okazji z przyjemnością wpomnę, że dostałam któregoś razu w prezencie od Córki moich uroczych Sąsiadów - Marty i Michała (jej Męża) bardzo ładną i sympatyczą szafkę. Właśnie tą białą.
D z i ę k u j ę  raz jeszcze!

Po klawiaturze przechadza mi się kilkakrotnie jeden z Kocurków. Wybija kilka liter:)

kkkkkkkkkjhgfdsssssssssssssssss

Pewnie przekazuje Państwu pozdrowienia:)

A wieczór zapowiada się znośnie:) No nawet niechaj będzie smacznie. Czerwone, wytrawne, portugalskie:)

Wam Kochani dobrego, odpoczywającego po całym dniu Wytchnienia:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz