piątek, 7 sierpnia 2015

Pijmy dużo wody!



Jak moi Drodzy znosicie upały? Ja nie znoszę:) Ledwo oddychająca snuję się w gorącym i nie drgającym powietrzu.. Dopiero wieczorem odzyskuję swój oddech i swoje imię:)

Godzenie się na niemoc nie jest łatwe.

Tworzę mało, ale jednak :)

Spójrzcie proszę na materiałowe okładki:




Myślę, że cudowne na wakacyjny pamiętnik, kalendarz lub inne zapiski:)


Na ostatnim Jarmarku nie mogłam się oprzeć glinianym kubkom i temu podobnym. Moja słabość do gliny żyje ze mną już od wielu lat. I tutaj mam nadzieję, że Przygoda z Gliną jeszcze przede mna i są ku temu liczne przesłanki:)


Kawa czy herbata pita z tych kubków ma dla mnie jeszcze lepszy smak!
I nie stygnie tak szybko!


Koteczki (Dziewczyny) coraz częściej bliżej siebie:)


Małe rosną jak dobrze rozczynione ciasto drożdżowe! Mam wrażenie, że co chwilę wydłużają się im łapy i kocie ciałka. Są przesympatyczne, wdzięczne, mruczące..
Na ich zabawy mogłabym patrzeć godzinami.
Zwierzęce relacje (pięć kotów plus dwa psy) polecam na wszelkie troski i smutki:)))


No i na kniec, tak będzie nieco skromniej:))) chwalę się zdjęciem zrobionym przez Pawła:)))

Staliśmy rozmawiając i Paweł mówi: - Poczekaj, będzie fajne zdjęcie:)

No i jest:)




Pozdrawiam Was serdecznie, ale nieco chłodniej :)))

I pijmy dużo wody!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz