czwartek, 20 sierpnia 2015

Kto Co Lubi:)



Kocurek mi swoim mruczącym pyszczydłem trochę narozrabiał w pisaniu. Chce być tak blisko. Tak czułego kota jeszcze nie znałam, chociaż czułości żadnemu nie brak!
Tak mruczy i furka..


Kocia Para Młodych:)

Aby jak najdłużej mruczeć mogli:)


Nie jestem zadowolona ze zdjęcia, ale trudno.. Tutaj przydałoby mi się doświadczenie Pawła:)
Nie mam cierpliwości do wnikliwszej nauki i pogłębiania tajników fotografii. A co! Nie na wszystkim znać się musimy:)

Oczy same mi się zamykają, ale czuję, że jeszcze nie zasnę..

Fajne książki czekają, ale chyba nici z czytania. 


Domek z kieszenią. Bardzo praktyczny schowek. Na razie wypełniłam go kwiatami suszonej lawendy i powiesiłam przy "spaniu głowy". Lawenda ponoć uspokaja..




Spokojnej Nam Wszystkim i Odpoczywającej Nocy:)

A rano łatwego wstawania i pysznej, pachnącej kawy:)

Albo Kto Co Lubi:)







1 komentarz:

  1. Witam Pani Kasiu !!!
    szkoda ze nie udalo Nam sie spotkac przed moim wyjazdem
    ale mam lawendowe saszetki... wiec myslami jestem blisko

    zapraszam na Torpeda w No, zaczynam od nowa cos pisac
    pozdrawiam juz z Oslo
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń