czwartek, 11 września 2014

Przedwyjazdowa..

Coraz mocniej czuję swój wyjazd na Kaszuby. Dwa tygodnie sama z sobą, przede wszystkim w swoim towarzystwie. Czy wytrzyma Kasia z Kasią?:) Spróbuję być dla siebie miła i sympatyczna, więc może być ciekawie..
Z pakowaniem u mnie średnio, ale cóż.. Uszyłam na swój wyjazd, SPECJALNIE, kobiecy worek na różności. I z tego powodu jestem zadowolona! Krawcowa ciągle bez sukienki, a szewc bez butów! Więc sobie zaszalałam. Zerknijcie proszę, co mi wyszło:







Fajny, pakowny, poręczny.. Po powrocie zamierzam wprowadzić w swój jadłospis szyciowy trochę tego typu worków, bo uważam, że są bardzo praktyczne i wygodne..


I starą, bardzo starą półkę zaczęłam odnawiać.. Zerknijcie na jej zapowiedź..




Gdybym nie zdążyła już nic u siebie tutaj maznąć, pozdrawiam uśmiechnięcie mnie tutaj odwiedzających:) 
Trzymajcie kciuki i dobre myśli za mój wyjazd.
Do zobaczenia:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz