wtorek, 19 maja 2015

Kto kocha, nie choruje.....

Usiadłam przy laptopie.. Wśród materiałów, guzików, farb, klei i tym podobnym.. Tak bardzo szybko robię bałagan. W zasadzie lubię tę cechę u siebie, bo zywa i namiętna..

Płyta "Atramentowa".. Zasłuchuję się i ukochałam ją od pierwszego usłyszenia. Polecam! Pani Stanisława Celińska To Piękny Człowiek i Wspaniała Kobieta. Podziwiam Ją całą sobą.

Dowiaduję się od Cioci B.,że Tata ma okropne wyniki TK głowy. Ciocia określa to sitem..
Takiej czułości między mną a Tatą jak teraz, Każdemu życzę z serca.. Zaszłyszane z filmu "Ciało" Małgorzaty Szumowskiej (autora powiedzenia nie pamietam):

"Kto Kocha, nie choruje......................"

Proste? Jak przysłowiowy drut! Tylko tak proste, że aż trudne. Kiedy widzę, jak bardzo boimy się Bliskości, za którą Tak Bardzo tęsknimy, smutno mi. Nie wykluczam tutaj siebie.

Iza przywozi mi wiejską kurę... Izka! Izula! W Jej oczach widać Lepszy Świat..
I sery na spóbowanie, która nauczyła się ostatnio robić. Ma tyle pasji w sobie.. Piękne! Piękna Iza:)
Przechodzę szybki kurs rozbioru kurczaka. Mam nadzieję, że zdolna uczennica ze mnie.

Uwielbiam, kiedy po wysiłku fizycznym wysypują się z kieszeni ciała i duszy endorfiny i temu pochodne..
Jadąc dookoło jeziora rowerem czuję wszystkie zmieszane zapachy wiosny, z nutką przewagi bzu, szczególnie przy ogródkach działkowych.. Deszcz przytula mnie swoimi mokrymi ramionami.. Na szczęście nie jest zimno.

Ku radości oka, kilka zdjęć kostki dla Pewnego Pięknego Chłopca:)








I kawałek mojego spotkania z sympatycznymi chłopaczkami na rowerze i rolkach.
Ustepują mi dyskretnie miejsca, więc wyrywa mi się słowo, które lubie zresztą: - "Dziękuję"
Za moment słyszę : "Proszę bardzo".
Później widzę, jak starszy z chłopaków ciągnie młodszego na rolkach, uczepionego rowerowego bagażnika.
Pytam: - "Chłopcy, Wy jesteście braćmi?"
- "Tak proszę Pani" - odpowiada starszy.
Myślę sobie, jak dobrze, że mają tak siebie wzajemnie. Raźniej się wydaje. Mały zaśmiewa się w głos, kiedy starszy szybciej pedałuje. 
- "Fajnymi jesteście braćmi" - słysze swój głos.
- "Wzajemnie proszę Pani"

Ogarnia mnie taki sympatyczny śmiech.................................



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz