niedziela, 31 maja 2015

Cerowanie świata............

Żywo.. Mnogość zadziewań..

Przychodzę na chwilę, bo bardzo chcę się z Wami Kochani podzielić Wspaniałą Książką! Polecam, bo pochłania i warto mieć Ją w swoim jadłospisie książkowym:)
"Cerowanie świata" s. Małgorzaty Chmielewskiej.
O nadziei, codzienności tak pięknie i bezpośrednio opowiedzianej, miłości, przyjaźni, O sprawach trudnych. Jestem po kilkunastu stronach i mam oczy szeroko otwarte!

I wiecie skąd mam Tę książkę? O Jej istnieniu dowiedziałam się od moje Przyjaciółki Asi, a książkę wygrałam w Radiowej Trójce:))) Nawet nie wiedziałam do końca, do momentu, kiedy zatrąbił listonosz i wreczył przesyłkę.

W pracowni powstają zasłony z bocianami na zamówienie. Zrobię któregoś razu zdjęcie.


Dobrego, spokojnego wieczoru Wam Drodzy i sobie samej życzę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz