piątek, 17 kwietnia 2015

Worki w sowy i tort urodzinowy:)

Przede mną Wielkie Zadania. Odpocząć. Nie jest to moja specjalność. Warunki wspaniałe, bo trzy dni sama.. Chłopaki na zawodach. Kuba dzisiaj na szkolnej wycieczce w Gdyni. W Teatrze Muzycznym. Fajnie.
Dużo mam pracy, ale podchodzę do tego raczej spokojnie, bez pośpieszania samej siebie.. Ostatnio było tak gęsto od różnych "rzeczy"..

Udało mi się kliknąć woreczki w sowy. Proponuję je na przykład na kobiece drobiazgi (super kosmetyczka w nowej odsłonie:). Kolorowe, sympatyczne i praktyczne. Cena w zależności od wielkości: od 25 do 40 zł.





I mój Tort Urodzinowy:))) Mój Brat Adaś Go upiekł. 
        
   

Zdjęcie z telefonu, więc tylko częściowo oddaje serce tortu. Dostać Taki Tort, To jest Dopiero Coś!
I dziękuję Basi, która przy zdobieniu swój udział miała:)
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz