poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Ależ!

Co za Weekend:))))))))))))))))))))))))

Niechaj będzie zapowiedzią dalszych dobrych zdarzeń i wydarzeń:)

Niedziela Przasnyska, obiad, zresztą wspaniały i serdeczny u Marty i Michała ("Dzieciaków Sąsiadów"). Jak pysznie jest zjeść przygotowany przez Kogoś posiłek. Gościnność Ludzi i Wielki Optymizm mojej Drogiej Sąsiadeczki - mam zakwasy od śmiechu:)

Chłopaki wrócili z zawodów. Grzegorz z dwoma medalami. Gratuluję serdecznie:)
Kubie zabrakło niewiele, ale Jego twarz po udziale - Piękna, Jasna. Ja szczęśliwa Jego zadowoleniem. Nakręcił film układania mozaiki na zawodach. Dostał ponad 4000 lajków i został poproszony o nakręcenie filmu o kostce Rubika. Cieszę się dla Niego. I z Nim. Odkąd pamiętam, Kuba swoim bystrym i czułym okiem "kręcił" fajne rzeczy. A to siedział na pobliskich mokradłach i "łapał" przyrodę, rejestrował okolicę i tym podobne. Jestem dumna, bo myślę, że nie przycięłam mu skrzydeł:)


W pracy twórczej ostatnio wcale nie nudno, tylko nie nadążam ani ze zdjęciami, ani, ani..

Kostkę jednak kliknęłam:






Wiosenna, kolorowa i optymistyczna.
Ta już zamówiona, ale serdecznie zapraszam do składania indywidualnych zamówień. Cena od 65 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz