niedziela, 16 listopada 2014

Wahom się!

Za oknem szaro-buro i ponuro.. Na szczęście w moim tworzeniu kolorowo i niezmiernie optymistycznie:)
Moc kolorowych tkanin, filcu, głowa pełna pomysłów, a ja pełna chęci.. A nie zawsze one niestety występują:) Tutaj wielki ukłon w stronę Izy, z którą się wzajemnie staramy wspierać i podpierać w tworzeniu. Bardzo przyjemne uczucie. Iza, dziękuję osobiście i blogowo:))
Uśmiecham się sama do siebie, małą chwilę złości już do siebie przeszłam - nie wiedziałam, że smartfony są takie kruche:))) O ja naiwna! I moja nieuwaga ma mnie kosztować 450 zł. Cholera! Sporo! Muszę wykonać dużo pracy, żeby naprawić szkodę! A dodać do tego prawo jazdy, które zgubiłam i suszarkę, która zaiskrzyła się na mojej głowie! Już mam nową, bo nie chciałam aby spłonęła głowa pełna wielu pomysłów:))) To dopiero byłaby strata! :) No i laptop prosi o wymianę, bo buntuje się coś ostatnio.. I listę upadków materialnych mogłabym pociągnąć dalej, ale nie chcę popaśćw nastrój zadumy nad ulotnością i kruchością.. Chcę szyć, tworzyć, pić dobrą kawę, uśmiechać się mimo wszystko:)
Wracając do wyczynów rąk moich - lubię działać na kilku frontach naraz! Serduszka, szopki, kaczki, kaczątka i w międzyczasie zaczęłam robić poduszkę dla siebie!!! Tu kłaniam się Izie ponownie! Tak mnie wciągnęła nauka szydełkowego kółka, że nie spotrzegłam wschodzącego dnia dzisiejszego.. I chyba jeszcze w łóżku z godzinę nie mogłam zasnąć, bo przerabiałam w myślach słupki i półsłupki.. Ach! i Och!

A oto namiastka szopek:


Czyż nie jest kolorowo? :)

I haftowane serca filcowe:



Pozdrawiam Wszystkich Tutaj Zerkających, pogodnej (jak te moje filce) pogody ducha życzę.

Idziecie na wybory?

Ja jak ten Góral nad przepaścią, wahom się!:))))

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o wybory - ja mam ułatwione zadanie, bo głosowanie na siebie to prostota. Ale ciekawostką tu jest reakcja moich synów :"Jak to? To na siebie można głosować??" . I jak rozumieć takie nastoletnie serca - czy uczciwe bardzo i krytyczne względem siebie być zaczynają??
    .............
    Twoje prace, Kasia są pełne pozytywnej energii. I moja osoba niewiele tu może sprawić. Poza tym tak mnie nie chwal, bo przechwalisz :))))

    OdpowiedzUsuń