czwartek, 24 września 2015

Urodzajnie.

Jesień.. Jaka jest piękna i łaskawa dla lubiących zbierać i jeść grzyby.. Uwielbiam! Przepadam za zbieraniem grzybów! A za znajdywaniem najbardziej! Browiki usmiechały się swoimi ciemnymi łepetynami dzisiaj łaskawie. Takie opalone, na grubych nogach lubię najbardziej. Przyszła mi myśl, że po borowikach i kotach Pan Bóg do mnie szczególnie przemawia :)

Suszarka do grzybów od Anetki i Wojtka bardzo przydatna tego sezonu:)




Z lasu wracam z inną twarzą. Jaśniejszą, łagodniejszą.. W tym roku już nie krzyczę tak głośno i radośnie, kiedy znajdę grzyba. Tak cieszyłam się kiedyś głośno, że przyciągałam innych grzybiarzy. Teraz jestem ostrożniejsza! A co!

Kleżka powoli dochodzi do siebie. Byliśmy wczoraj w Olsztynie na kontroli i zdjęciu szwów. Za dwa miesiące ma mieć wyciągany drut z nogi. Jest taki piękny i wdzięczny!


Monika uśmiechnięta pięknie na widok lalki. Dla mnie radość wielka, kiedy Ktoś zadowolony i tak pięknie odbiera moje prace.



Najedzona przepysznymi maślakami pozdrawiam Was Kochani :)

P.s. Janusz Gajos skończył 76 lat. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz