środa, 30 września 2015

Życie

Kilka nocy złe sny królowały. Może pełnia? Koszmary wszystkie wyśniłam.

Monika wyciąga mnie pięknie do społeczności. Wystawa w Galerii WSPolu młodej tworzącej Istoty. Serdecznie patrzę na Jej wysiłek.. Szukanie Siebie. To Piękny Objaw! Myślę, że może  ja kiedyś też tak publicznie odsłonię siebie inieco pokażę. A mam Co! :)

Dużo samotnych postaci. Wernisażowe miny i uśmiechy.. Stroje i ustroje..

Ostatnio kręgosłup piecze mnie jak potarte i załzawione oczy..  Jestem włąścicielką kilku kilogramów niestety za dużo. Płaczu nie ma, ale brzuszek jest:)

Jelenie ryczą tak pięknie i przeraźliwie.. Do tego księżyc w swojej kolejnej odsłonie..

Spotkanie (dzięki Monice:) w Biblotece z pisarka.. Tytuł chyba : "Mamo, powiedz, że mnie kochasz".

O dziewczynie DDA i z przemocą w rodzinie. Bardzo fajne, że akcja rozgrywa się w Szczytnie, są więc nasze Pofajdoki, jeziora i inne szczytnowskie pięknidła.

Praca wre!

Dary natury docenione:



ZULKA pierwsza Kotka w domu



BAJKA pierwsza ze zwierząt..





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz