czwartek, 15 października 2015

Szycie i życie.

Za oknem słońce i wiatr. W moim kubku jeszcze parę łyków kawy. Koty co chwilę przemykają mi przez klawiaturę laptopa.

Poszłam spać o 3 nad ranem. Pomysły i ich realizacje pochłaniają mnie głęboko i mocno!

Udało mi się cokolwiek uchwycić:


Tulipany dla Cioci:) Niedługo Jej Urodziny!

I kawałek pościeli na zamówienie. 
Oj, przy niej to się nawyginałam nieco. Duża, bo 220 na 220 cm.
Szycie proste, ale długość i ogrom materiału jak ocean:)
Przy czym pomocników miałam wielu. Koty uwielbiają manewry z centymetrem (minuta odmierzania i 10 minut zabawy z kotami). Nieco wymuszonej przez młode, ale no cóż! W środku pracy, obmyślania jak wszyć dwumetowy zamek taki miły przerywnik! :)
 A potem słodka przymiarka, czy kotu dobrze się śpi w kotach! 
Zdjęcie absolutnie nie pozowane!


Uśmiecham się, jak pięknie wkomponował się tematycznie i kolorystycznie!



Z odmiennej twórczości: Kuba na Mistrzostwach Polski w układaniu kostki zajmuje 6 miejsce w tak zwanym clocku! Jestem dumna z Syna!!!




Tymczasem Kochani dnia jesiennego z promykami słońca! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz